Wpływ reklamy na społeczeństwo XXI wieku

Wpływ reklamy na społeczeństwo

Wpływ reklamy na społeczeństwo

Artykuł o wpływie reklamy na społeczeństwo. Odpowiemy w artykule na pytanie jak reklama oraz mass media wkraczają w nasze życie.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Co to jest SEM?

Co to jest SEMMarketing w branży internetowej jest coraz popularniejszy. Wiąże się to z rozwojem tego rynku zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Jednym z ważniejszych pojęć w tym zakresie jest SEM. Marketing w wyszukiwarkach, bo tak brzmi z polska wersja tego pojęcia (z języka angielskiego: Search Engine Marketing).

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Pay Per Click – ciekawe narzędzie e-marketingu

Pay Per Click - Marketing elektroniczny

Pay Per Click - Marketing elektroniczny

Pay per click jest nowoczesnym narzędziem e-marketingu. Pay per click jest to rodzaj reklamy w której Ty jako reklamodawca płacisz jedynie za efekt jakim jest kliknięcie w Twój banner czy też link tekstowy. Ten typ e-marketingu zyskał bardzo dużą popularność ze względu na swoją prostotę.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Parę liczb dotyczących Pinteresta.

Od jakiegoś czasu obserwujemy szybki wzrost zainteresowanie portalem społecznościowym Pinterest, jest to kolejne narzędzie z rodziny mediów społecznościowych, które pomoże nam kreowania wizerunku w Internecie.

PinterestNa chwile obecną Pinterest cieszy się dużą popularnością w USA, gdzie jest trzecią siłą na rynku mediów społecznościowych, zaraz za Facebookiem i Twitterem. Na maj 2012 ilość kont oscyluje w okolicach 11 milionów, wydaje się że jest to niewiele porównując do 900 milionów kont na Facebooku, ale kolejne dane, które przytoczę są jednak bardzo ciekawe.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Twitter dla firmy.

Twitter dla firmyPostaram się w tym artykule przedstawić kila pomysłów na prowadzenie firmowego mikrobloga (twitter, blip itp.), oraz jakich błędów się wystrzegać.

Mikroblog jest narzędziem które pozwoli Ci zwiększyć postrzeganie twojej marki przez klienta, umiejętne prowadzenie swego konta powinno zapewnić lepszą relacje z klientem.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Blog dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Blog dla przedsiębiorstw

Same rights reserved by owenwbrown,

Czy zastanawiałeś się w jaki sposób zwiększyć ruch na swojej firmowej stronie internetowej?? W jaki sposób zarobić więcej na obecności w sieci?? Jak zwabić więcej ludzi do odwiedzin na twojej stronie?? Odpowiedź jest bardzo prosta, wystarczy że na swojej firmowej stronie uruchomisz bloga.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Timeline dla serwisu społecznościowego Facebook

linia czasu dla facebook

Facebook jest serwisem, który zaskakuje użytkownika co chwila nowościami. Mogą to być drobne zmiany jak nowa przeglądarka zdjęć, albo dość radykalne i zaskakujące jak wprowadzenie timeline dla zwykłych użytkowników. W najbliższym czasie tj. do 30 marca lina czasu obowiązywać będzie wszystkich, wliczając w to wszystkie konta firmowe, instytucjonalne, oraz fanowski. Niektórzy użytkownicy już znienawidzili  linie czasu co nie zmienia faktu że sama transformacja dojdzie do skutku.  Po krótce chciałem streścić zmiany, które nas czekają w najbliższym czasie.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Skuteczna reklama internetowa

Skuteczna reklama internetowa jest niczym opisane przez Einsteina tunele czasoprzestrzenne. Jej zadaniem jest zmniejszenie drogi jaką musi przebyć konsument, by móc dotrzeć do strony www reklamowanego klienta.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg

Rola mediów we współczesnym świecie

Rola mediów we współczesnym świecieWielu z nas nie potrafi wyobrazić sobie życia bez radia, telewizji czy Internetu. Dlaczego? Na to pytanie każdy powinien sam sobie odpowiedzieć. Jednak ja postaram się opisać rolę mediów w dwudziestym pierwszym wieku.

Continue reading »

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Blip
  • Flaker
  • Gadu-Gadu Live
  • Grono.net
  • Gwar
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Dodaj do ulubionych
  • Dotnetomaniak
  • Forumowisko
  • MySpace
  • Mój biznes
  • Pinger
  • RSS
  • Sfora
  • Wahacz
  • Wykop
  • Śledzik
  • del.icio.us
  • Digg